Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

NOTD + Blog Award!

Γεια σας κορίτσια!!
'Ενα γρήγορο post για να σας δείξω τα νυχάκια που έκανα την προηγούμενη εβδομάδα...Ηθελα να κανω και κατι για του Αγιου Βαλεντινου (χρονια πολλά σε οσες γιόρταζαν btw!) αλλα επελεξα για εκεινη την μερα ενα ρομαντικο.........σοκολατι χωρις καρδούλες κλπ.


Για αυτο το σχέδιο χρησιμοποίησα ως βάση το 330 της Golden Rose, ένα απαλο ροζ για να δώσω ομοιόμορφο χρώμα στο νύχι. Μετα έκανα το πλάγιο τριγωνάκι με το Kiss Goodnight απο τα H&M (φοβερό χρώμα, σκούρο γκρι με ασημί γκλίττερ που στον ηλιο πρασινίζει κάπως!). Τέλος με λεπτό πινελάκι και το Deep Red του Κορρέ έκανα μια λεπτή γραμμη που έκανε πολύ ωραια αντιθεση με το μαυρο-γκρί!


(μην κοιτατε την πληγή στο χέρι, μην την κοιτατε, μην την κοιτατε...:Ρ)


Επισης το blog πήρε  ενα ακομα βραβειάκι απο την  Νατάσα απο το Natasa Make Up-Nails και απο τα κορίτσια απο το Tickle Me Pink! Kουκλες σας ευχαριστώ παρα παρα πολυ! :D


Oι κανόνες είναι απλοι, πρέπει να διαλέξω 5 αγαπημενα μου τραγούδια (δυσκολο εως ακατόρθωτο!) και μετα με τη σειρα μου να δώσω το βραβείο σε άλλα 10 blog!


Καλή ακρόαση λοιπόν! :)

Lane Moje - Zeljko Joksimovic


La Tortura - Shakira ft. Alejandro Sanz

'Ελα να δεις - Γιώργος Μαζωνάκης

Αγόρι μου - Τζένη Βάνου

Gregoire - Toi Plus Moi

Kαι τωρα η ωρα της απονομής! Δίνω το βραβείο στα παρακάτω blog...


22 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια για το βραβειο και σε ευχαριστω!
    Ωραιες επιλογες τραγουδιων!
    xxx
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ' ευχαριστούμε πολύ sweetie :-)
    Συγχαρητήρια κι ωραία νυχάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Thank you alot Gorgeous :D !!!
    Kai congrats gia to vraveio sou, polu wraia ta nuxia sou!!!
    Happy belated Valentine

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου :)
    Συγχαρητήρια και σε σένα που το πήρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ'ευχαριστώ πολυυυυ!!!
    Συγχαρητήρια και σε σένα!
    Όμορφα τραγουδάκια και ακόμα πιο όμορφα νυχάκια!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το μανικιούρ και πολύ ωραίο ωραίο το σχήμα των νυχιών σου!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα νύχια υπέροχα δεν το συζητώ!!! και μόνο που ανέβασες το "Έλα να δείς του Μαζωνάκη" σε λάτρεψα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! πεθαίνω........φιλιά!!Το ακούω τέρμα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ καλη μου...το συγκεκριμένο τραγουδι εχει μεγαλη σημασία για μενα, το λατρευω!!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  8. το βερνικι απο το h&m το εχω και εγω!!!μα τι ωραιο γουστο που εχουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο σου βγήκε!! Μαρέσει το γαλλικό με σκούρα χρώματα αντί του άσπρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολυ Κερασίααα!!
      και εγω εχω βαρεθει το ασπρο στο γαλλικο, πειραματίζομαι με διαφορα χρώματα τωρα!

      Διαγραφή
  10. Ωραίο το νυχάκι!!!

    Το τελευταίο τραγούδι είναι και δικό μου αγαπημένο.
    Ευχαριστούμε και για το βραβείο!
    Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πάλι τέλειο νύχι τι θα γίνει με σένα;;;;
    πολύ μ αρεσαν και τα τραγουδια που επέλεξες....
    φιλια πολλαααα
    http://lenasfavoritesthings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή