Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

11 questions Tag!

Τα κορίτσια απο το Glam Club με εκαναν tag σε ενα πολυ ενδιαφέρον "παιχνίδι" στο οποιο πρέπει να απαντήσω σε 11 ερωτήσεις και μετα με την σειρά μου να κάνω 11 δικες μου ερωτήσεις και να κανω tag 11 bloggers!









Ποια ιστοσελίδα επισκέπτεσαι περισσότερο;


Δεν θα πω μια αλλα θα κάνω ενα top 3 :P Facebook, Youtube & Blogger


Ποιο είναι το αγαπημένο σου μέρος για ψώνια;
To κέντρο της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα η ευθεία στην Τσιμισκή που είναι τα BSB-Stradivarius-H&M-Bershka


Ποια θα ήταν η ιδανική δουλειά για σένα;
Kάτι που να συνδυάζει τις δυο μου λατρείες, το μακιγιάζ και τις ξένες γλώσσες (τελειος αταιριαστος συνδυασμός :Ρ)


Ποιο είναι το αγαπημένο σου όνομα(ανδρικό ή γυναικείο);
Απο τα ανδρικά ονοματα μου αρέσει πολυ το ονομα Δημήτρης. Απο γυναικεία δεν εχω συγκεκριμένα αλλα μου αρεσουν παρα πολυ τα αρχαία ονοματα!


Αγαπημενο χρώμα στα ρούχα.
Μαύρο και ολες οι αποχρώσεις του μπεζ/καφε

Αγαπημένο χρώμα σε μανό.
Με μεγάλη δυσκολια (δεν γινεται να διαλέξω μονο ενα) θα πω το άσπρο, κομψο και ταιριάζει με ολα



Νύχια με σχέδιο ή απλό χρώμα;
Με σχέδιο!! Εστω και σε ενα νυχάκι, δεν μπορω να τα βλέπω ολα ιδια :Ρ



Αγαπημένο μέρος για νυχτερινή έξοδο.
Κάποια μπαράκια στην περιοχη μου


Αγαπημένο μαγαζί καλλυντικών. 
Hondos Center 

Διακοπές στη θάλασσα ή το βουνό;
Σε μέρη που συνδυάζουν βουνο και θάλασσα-το καλυτερο μου

Ποιον διαλέγεις για shopping therapy partner;
Συνηθως την μαμα μου γιατι ολο και κατι θα ψωνισω εκτος προγράμματος ;)



Επειδη νομιζω πως ολες εχετε απαντήσει σε αυτο δεν θα κάνω δικες μου ερωτησεις (βγαίνω εκτος κανονων, i know :P)
Λόγω διαβάσματος σημερα ή αυριο θα ακολουθησουν τα post για το κατάλληλο μακιγιάζ για μελαχρινες και ξανθιές τα οποια τα εχω παραμελήσει λιγο...Μεχρι τοτε φιλιά!

1 σχόλιο: