Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Bronzer & Blue Nails!

Γεια σας κορίτσια!!
Ενα μινι ποστ για να σας δείξω τα νυχια των προηγούμενων ημερών!
Οπως θα διαπιστώσετε εχω αλλάξει σχημα στα νυχια, εφυγα απο το κλασσικο τετραγωνισμένο και τα εχω κανει  οβαλ και εχω σκοπο οταν μεγαλώσουν λιγο ακομα να τα κάνω λιγο μυτερά! Στις φωτογραφιες φαίνονται λιγο αχαρα γιατι ηταν οι πρώτες μέρες που τα είχα, αλλα τωρα που μεγαλωνουν εχουν γινει ακομα πιο ωραια και απογειώνονται με κοκκινα/nude βερνίκια!
Εδώ εχω κανει εναν αγαπημένο καλοκαιρινο συνδυασμό, bronze με χρυσα glitter (το πολυαγαπημενο Essence "Make It Golden"!) και εντονο γαλάζιο!







Εσεις τι εχετε στα νυχια σας αυτην την στιγμή?? :)

4 σχόλια:

  1. Πολυ μ'αρεσει ο συνδυασμος! Summer chic;-)
    Εχεις δωσει τεεελειο σχημα στα νυχια σου!!!Πολυ ομορφα:-)

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο μανικιούρ!
    Εγώ αυτή την στιγμή τα έχω φούξια και των χεριών και των ποδιών με μία όζα (μανό) που δεν κρατάει πολυ,αλλα βάζοντας βάση/σκληρυντικό από κάτω και topcoat από πάνω πραγματικά διαρκεί πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή