Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Firmoo Glasses Review!

Γεια σας κορίτσια!!
Εχουμε παρα πολυ καιρο να τα πουμε αλλα επεστρεψα για λιγο με ενα post-review για ενα ζευγαρι γυαλια που ηταν μια ευγενικη χορηγια της εταιριας "Firmoo", μιας εταιριας πωλησης γυαλιων ηλιου-ορασεως σε εξαιρετικες τιμες!

Δεν εχω καποιο προβλημα με τα ματια μου (μυωπια κλπ) αλλα λογω του πολυ διαβασματος και τις πολλες ωρες στον υπολογιστη τα ματια μου κουραζονται ευκολα και εχω ημικρανιες, οποτε διαλεξα γυαλια που ειναι ειδικα για την οθονη του υπολογιστη χωρις βαθμο μυωπιας κλπ. Στην ουσια ειναι απλο τζαμακι που μεγενθυνει ελαχιστα τα οσα βλεπω.

Μπορω να πω οτι ενθουσιαστηκα! Διαβαζω με πολυ μεγαλυτερη ανεση, δν κουραζομαι και δεν εχω καθολου πονοκεφαλο! Και πολλες φορες τα φοραω και εξω γιατι ο σκελετος ειναι φανταστικος!

Στο site υπαρχει απίστευτη ποικιλια σε γυαλια ορασεως κ ηλιου σε μοντερνα σχεδια και πολυ ωραια χρωματα! Επισης το site δινει λεπτομερεις οδηγίες για τις πρωτες αγορες γυαλιων μεσω internet, πραγμα που με βοηθησε παρα πολυ στο να επιλεξω τα σωστα γυαλια!

Kαι μην ξεχνατε την προσφορά που ισχυεί: τα πρωτα γυαλια που θα παραγγειλετε θα ειναι δωρεαν! Περισσοτερες πληροφοριες εδω

Συστηνω ανεπυφυλακτα λοιπον αν θελετε να αγορασετε γυαλια να ριξετε μια ματια στο site, αξιζει!



Στο επομενο post θα σας πω τους λογους για τους οποιους εχω να κανω blog post εδω και πολυ καιρο!! Προς το παρον παρτε μια γευση :Ρ
Φιλια! :)

1 σχόλιο:

  1. πολύ ωραίο το blog σου..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου..
    www.alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή