Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

June's Favorite!

Ένα λίγο αργοπορημένο ποστ για τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Ιούνιο! :)





Λίγα λόγια για το καθένα...:)


Bath&Body Works "Wild Honeysuckle" Body Cream
Είναι μια κρέμα σώματος από την αμερικάνικη εταιρία Bath&Body Works. Έχει υπέροχη μυρωδιά και πλούσια υφή ιδανική για ξηρές επιδερμίδες. Kανει πολύ καλή δουλειά στην ενυδάτωση ξηρών σημείων όπως φτέρνες, αγκώνες και γόνατα. PLUS: Το προϊόν δεν δοκιμάζεται σε ζώα! 

Clearskin® Blackhead Eliminating Daily Astringent by AVON

Azade Nail Polish  R107
Ένα βερνίκι σε ανοιχτό γαλάζιο χρώμα (μου θυμίζει πολύ τα χρώματα στα μπαλονακια για τα νεογέννητα αγοράκια που λένε "It's a boy!!") Mοιάζει αρκετά με το "I Vant To Be A-Lone Star" της OPI. Θέλει 2-3 στρώσεις για να αναδειχθεί!

Golden Rose Paris Nail Lacquer #119
Ένα από τα αγαπημένα μου βερνίκια ever!! Είναι ένα βερνίκι στο χρώμα της μόκας, της άμμου, δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω εύκολα! Σας το συνιστώ αν σας αρέσουν τα nude/γηινα χρώματα. PLUS: Είναι μια πολύ οικονομικη επιλογη (γενικα, τα βερνικια της Golden Rose κοστιζουν 1-2 €) με πολυ ικανοποιητικη -κατα τη γνωμη μου- ποιοτητα!
Αριστερά -->Golden Rose Paris Nail Lacquer #119
Δεξιά-->Azade Nail Polish  R107


Manhattan Eyeliner #17
Το μολυβι αυτο αρχικα με απογοητευσε γιατι ειναι σκληρο και δεν μπορεσα να βαψω ΚΑΘΟΛΟΥ το εσωτερικο του ματιου μου! Κανει ομως πολυ ωραια δουλεια ως eyeliner στο πανω μερος του ματιου και ως σκια! (θα ακολουθησει μακιγιαζ με αυτο πολυ συντομα!! :D)




Πειτε κι εσεις λοιπόν, ποια ειναι τα αγαπημενα σας προιοντα για τον περασμενο μηνα?




Διευκρίνηση: Τα προιόντα αυτα αγοράστηκαν με δικά μου χρήματα, δεν μου δώθηκαν για διαφήμηση και οι απόψεις για αυτα ειναι καθαρά δικές μου.


Daphne

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου