Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

1ο ποστ για το 2012!

Καλησπέρα όμορφες!!
Βλέπετε μπροστά σας το πρώτο πόστ για το 2012, αν και λίγο καθυστερημένα γιατι έλειπα στο χωριό μου (μακάρι να χωρούσε ο υπολογιστης στη βαλίτσα!)
Θέλω καταρχήν να ευχηθώ σε ολες καλη χρονιά με υγεία, ευτυχία, χαμόγελα και οτι επιθυμει ο καθενας ξεχωριστα! 

Ο καινούριος χρόνος μπήκε φέρνοντας μου πολλά καλά πράγματα και ελπίζω να συνεχίσει και έτσι...Ενα απο τα πράγματα που με εκανε πολύ πολύ χαρούμενη είναι οτι με το που μπήκε το 2012 οι followers του blog εγιναν πλέον τριψήφιος αριθμος! *Να ανοίξουν οι σαμπανιες!*


Απο το καλοκαίρι που αρχισα να ασχολούμαι με το blog δεν περιμενα ποτέ οτι θα επισκέπτονται το crushwith-eyeliner αλλα ατομα εκτος απο εμενα και τις φίλες μου και χαίρομαι παρα πολύ καθε φορα που βλέπω σχολια σας και επικοινωνω μαζί σας..!! Σας ευχαριστώ ολες που επισκεπτεστε το μικρο ταπεινο blogακι μου (οκ σταματαω εδώ γιατι είμαι και λίγο ευσυγκίνητη!)

Eίχα επίσης και τα τυχερά μου καθώς κέρδισα ενα jelly watch στο διαγωνισμό της Loisir για τις fashion & beauty bloggers! Για την συμμετοχη στον διαγωνισμο επρεπε η καθε κοπέλα να φτιάξει ενα συνολο με ρούχα/αξεσουάρ/καλλυντικά (ενα βερνίκι δεν έβαλα στο συνολάκι μου, ντροπη μου! :Ρ) που να συνδυάζεται με τα jelly watch, τα καινούρια ρολογια της εταιρίας που βγαίνουν σε έξι φανταστικά χρώματα!
Εγώ λοιπον έκανα αυτο...

Μετα απο σκέψη ημερών και αφού κατέβασα ολα τα ρούχα απο την ντουλάπα για να δω ποιο ρολοι θα ταιριάζει με τα περισσότερα ρούχα κατέληξα στο καφέ!


 Πραγματικα εχω ξετρελαθει (μεγαλη η αδυναμια μου στα ρολογια) και το εχω καταφορέσει!!

Τωρα λοιπον που επανηλθα ξεκουραστη (;) απο τις χριστουγεννιατικες διακοπές θα ακολουθήσουν πολλά ποστ (μαζευα υλικο τις γιορτες :D) και μια μικρή εκπληξη!
Φιλιά!



15 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο ρολόι!
    Να τους χιλιάσεις τους followers!
    Καλή Χρονιά!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητηρια για τη νικη! Το ρολοι ειναι πολυ ομορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά με υγεία κορίτσι! Καλώς μας επέστρεψες ξεκούραστη!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Δάφνη! Καλή χρονιά! Πολύ όμορφο και στο καφέ το ρολόι. Καλοφόρετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά και από μένα!!! Με υγεία και πάντα τυχερή στην ζωή σου...το ρολόι απλά υπέροχο!!!Πολλά φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλή και δημιουργική χρονιά και σε εσένα!!
    Εχω και εγω εμμονή με τα ρολόγια και ομολογώ οτι το συγκεκριμένο το εχω ''βάλει στο μάτι'' εδω και καιρό!!..καιρός δεν είναι να το αποκτήσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ ολες και ανταποδίδω τις ευχες!!!
    @myStickland να το αποκτήσεις οσο πιο συντομα μπορείς, ειναι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τους 1000σεις κουκλιτσα!!!
    Αν και δεν φοραω ρολοι σχεδον ποτε το συγκεκριμενο θα το φορουσα σιγουρα! Φαινεται τελειο κ το χρωμα του ειδικα♥

    http://beautyincrisis.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. hi, daphne!

    love the style picks... and your watch is so stylish and pretty! love it so much!

    hope you're having a great new year. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @beautyincrisis, @diva naomi addy @★☆AdamAlexMommy☆★
    thanx girls!! :D :D <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπερα! καλή χρονιά!!!τέλειο το ρολοι!!!

    μου αρεσει πολυ το blog σου! συνέχισε να μας δινεις ωραίες ιδέες!!!
    και κατι τελευταίο
    σου εστειλα ένα βραβείο δες στο blog μου ;) http://cuteandgirlydms.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά τέλειο το ρολοι!!! Μπράβο! Και ξανά μπράβο, για το βραβείο που κέρδισες και από εμένα! Πέρνα να το παραλάβεις :))
    http://lilasbeautydiary.blogspot.com/2012/01/2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @CuteandGirlyDMS, @Lila σας ευχαριστω πολύ κορίτσια για το βραβείο!! <3 δείτε εδω την ανάρτηση: http://crushwith-eyeliner.blogspot.com/2012/01/he-versatile-blogger.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή