Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Τhe Versatile Blogger!

Πριν λίγες μέρες  η Lila απο τοLila's beauty diary, τα κορίτσια απο το Tickle Me Pink και η κουκλίτσα απο το  Cute&GirlyDMS μου έδωσαν αυτο το βραβειο (το δευτερο μολις του blog) και τις ευχαριστώ παρα παρα πολυ!! :D

Oι κανόνες λένε πως πρέπει να σας πω 7 πραγματα για μένα και η αλήθεια είναι πως είναι λίγο δύσκολο να πω μονο τόσα...αλλα θα προσπαθήσω!

Ξεκινάμε λοιπον!

  • Όταν ήμουν στο γυμνάσιο είχα περασει μια φάση "goth-emo-φρικιο" φορούσα μονο μαυρα και τα μόνα καλλυντικά που είχα ήταν μια μαυρη σκια και ενα eyeliner..
  • Ξέρω 4 ξένες γλώσσες και ολες αρχισα να τις μαθαίνω για κάποιον τραγουδιστή!
  • 'Εχω πάθος με οτιδήποτε animal print (πριν καν γίνουν μόδα)
  • Έπαιζα 6 χρόνια μπάσκετ σε ομάδα αλλα σταματησα λόγω προβλήματος στην μέση :(
  •  Κοιμάμαι πολλες ωρες την ημέρα και λίγες τα βράδια (βρυκολακιάζω κοινως...)
  •  Όταν βαριέμαι κάποιο αξεσουαρ ή αντικείμενο γενικά παίρνω ενα βερνίκι νυχιών και το βάφω για να το αλλάξω! 
  •  Μιλάω πολυ συχνα με φωνη σκίουρου για πλάκα και σίγα σιγά αρχίζει να μου μένει κουσούρι :Ρ

Μετά οι κανόνες λένε πως πρέπει να δώσεις το βραβείο σε 15 bloggers....Επειδή βλέπω πως ολα τα κορίτσια απο την blogοπαρέα εχουν πάρει βραβειάκι, θα το δώσω αλλη μια σε όλες σας!! Στα σχολια μπορείτε να μου στείλετε το link απο τις δικες σας αναρτήσεις για να τις δω!
Φιλια! :)

12 σχόλια:

  1. Hahaha gelase me to telefteo , foni skiourou pos tin kanis ?!? Tha ithela poli na tin akouso !! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. hahahahahaha gelasa me tn fwni skiourou des kai to diko mou !!
    shttp://distinguisheddiva.blogspot.com/2012/01/second-award-in-same-month-by-same.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @glittermeup, @Miss starshiny σιγουρα θα έχετε δει τα Chipmunks :P (http://www.youtube.com/watch?v=ETSGst57TSE)...κάπως ετσι! (σαν να εχω ρουφηξει ηλιον και να μιλαω δηλαδη, απλα το κάνω και χωρις το ηλιον!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. IoI
    Πέθανα με τη φωνή σκίουρου!! Όταν βρεθούμε θέλω να την ακούσω!!! ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hahah εννοειται πως θα σας απαγγειλω στην επομενη συναντηση κατι στα σκιουριστικα!! :Ρ

      Διαγραφή
  5. και εγώ στην φωνή σκιούρου έμεινα !!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο Δάφνη μου!! Στο θέμα του ύπνου σε νιώθω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ καλη μου! χαιρομαι που δεν ειμαι η μονη σ'αυτο το θεμα! :Ρ

      Διαγραφή
  7. Δεν μπορώ να σε φανταστώ emo!! 4γλώσσες μπράβο ρε θηρίο θα ήθελα να σε ακούσω να μιλάς αγγλικά με σκιουρί αξάν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα καλυτερα που δεν με φανταζεσαι Ντέμη μου, ημουν πολυ χαλια :Ρ στην επομενη συναντηση οπωσδηποτε θα σας μιλησω σκιουριστικα (ετσι οπως παω θα γινει μονιμο μου φαινεται :ρ)

      Διαγραφή
  8. congrats dear....xaxax...latreyw to oti vafeis me verniki ta panta...teleio!!!

    a kiss from the
    cocobloggers

    ΑπάντησηΔιαγραφή