Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Fall Nail Αrt! + Ledra Nail Polish Review

Kαλησπέρα κοριτσιαααα!!

Έψαχνα καιρό ένα βερνίκι για το φθινόπωρο σε γκρί-καφέ-χακί απόχρωση αλλά (επειδή είμαι και λίγο περίεργη σε τέτοια θέματα :$) δεν έβρισκα ποτέ κάποιο που να με εντυπωσιάσει! Τελικά είδα οτι ισχυεί το ρητό "Όποιος ψάχνει βρίσκει"! 
Το βερνίκι αυτό είναι από την εταιρία "Ledra" και θα το βρείτε σε καταστήματα που τα έχουν όλα 1€ και γενικά σε καταστήματα με καλλυντικά.
Έχω δοκιμάσει αλλα 2 βερνίκια από την ίδια εταιρία, τα οποία δε μου άρεσαν καθόλου (το χρώμα δεν αποτυπωνόταν καθόλου καλά, ήθελε 3+ στρώσεις και έκανε πολύ εύκολα κόμπους). Είπα να ρισκάρω άλλη μια φορά και να δοκιμάσω αυτό το βερνίκι (εντάξει, είναι 1€ για 16ml, δεν θα έχανα και πολλά) γιατί μου άρεσε υπερβολικά πολύ το χρώμα! Και πραγματικά αναθεώρησα!
To χρώμα αποτυπώνεται τέλεια με 2 στρώσεις, προς το παρόν δεν έχει κάνει κόμπους και απλώνεται πολύ εύκολα!
(Mια φίλη με ενημέρωσε πως είναι πιθανό dupe για το "Khaki Vert" της Chanel. Όποια το έχει δοκιμάσει ας μου πει γιατι εγώ δεν το εχω δοκιμάσει!)

Kαι τώρα στο κομμάτι του nail art........!
Χρησιμοποίησα το χακί αυτό χρώμα ως βάση για ένα σχέδιο το οποίο ξεκίνησε για leopard print και όσο το βλέπω μου φαίνεται περισσότερο για φθινοπωρινά φύλλα! Anyway δείτε και εσείς και πείτε μου! 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου