Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Quick Eye Make Up!

Γεια σας φίλες μου!
Σίγουρα όλες θα έχετε βρεθεί κάποτε σε αυτή την κατάσταση: Να πρέπει να ξυπνησετε πρωί για τη δουλειά/σχολειο/πανεπιστημιο, το ξυπνητήρι να χτυπάει επίμονα, εσείς να το αγνοείται (επίσης επίμονα) και όταν πάρετε την απόφαση να σηκωθείτε, να σας έχουν μείνει μόνο 10 λεπτά, μέσα στα οποία πρέπει να κάνετε χίλια δυο πράγματα, ένα εκ των οποίων είναι και το μακιγιάζ! 'Η επίσης να έχετε ένα ραντεβού ή μια έξοδο με φίλες, να έχετε ήδη αργήσει και να μην έχετε καν ξεκινησει το μακιγιάζ σας!
Σας θυμίζουν κατι αυτές οι καταστάσεις? Εγώ τις ζω σχεδον καθημερινά! Για αυτό βρήκα ένα μακιγιάζ ματιών που διαρκεί 2 λεπτά και μου λύνει τα χέρια!
Προσωπικά μου αρέσει να τονίζω τα μάτια μου περισσότερο και χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα μαύρο μολύβι (χωρίς αυτο νιώθω οτι κάτι δεν πάει καλα πάνω μου!) ακόμα και το πρωί. Το μακιγιάζ λοιπόν αυτό μπορείτε να το φορέσετε και πρωι (σε όσες αρέσουν τα λίγο πιο σκούρα χρώματα) αλλα και το βράδυ αν θέλετε κάτι όχι πολυ διακριτικό αλλα ούτε και πολύ "φανταχτερό"





Χρησιμοποίησα σε όλο το κινητό βλέφαρο μια απαλή μώβ σκιά με shimmer, και για να δώσω βάθος στο μάτι μου χρησιμοποίησα mat bronzer στην πτυχή του ματιού(Μπορείτε να το δοκιμάσετε και με άλλο χρώμα ως βασικό και να βάλετε κανονική σκιά στην πτυχή του ματιού!). Με υγρο eyeliner (μπορείτε να το κάνετε και με μολύβι ματιών) κάντε μια λεπτή γραμμή στο εξωτερικό 1/3 της ρίζας των πάνω βλεφαρίδων και τραβήξτε λίγο προς τα έξω. Τέλος, υπογραμμίστε με μαύρο μολύβι/σκιά την ρίζα των  κάτω βλεφαρίδων (για το πρωί μπορείτε να αποφύγετε αυτό το βήμα, για βράδυ μπορείτε να κάνετε πιο παχιά την γραμμή, δίνοντας μια smokey eyes αίσθηση.) Μαύρο μολύβι στο εσωτερικό του ματιου, μάσκαρα και έτοιμες!!



Και να θυμάστε...
-Σε τέτοιες περιπτώσεις οπου ο χρόνος σας είναι περιορισμένος, να τονίζετε μόνο ένα σημείο του προσωπου και τα άλλα να τα αφήνετε τελείως γυμνά.
-Τις βραδινες ώρες χρησιμοποιείστε ένα έντονο κραγιόν σε κόκκινο/κοραλλί/φουξ, το οποίο κατά πολλους make up аrtist , αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ απο μόνο του γιατί είναι πολυ εντυπωσιακό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου